Communicatie-
strategie

Strategie

Communicatie zonder strategie is als een roepende in de woestijn. Je schreeuwt maar niemand hoort je. Want je doelgroep is niet in de woestijn te vinden. Wat moeten ze daar? Veel te warm. Veel te veel zand. Communicatie mét strategie, da’s een beter idee.

Qu'est-ce que c'est?

In de communicatiestrategie omschrijf je welke boodschap je wil delen. Met welke communicatiemiddelen je dat doet en naar welke doelgroep. Én op welk moment. Da’s een hele mond vol. Maar ook molto importante.

Yes, but why?

Communicatie zonder plan. Heb je niks ‘an. Je weet dan nooit of iets bijdraagt aan je merk. Of je sales. Of aan beiden. Voor je het weet, roep je heel veel zonder iets te zeggen. Of, misschien nog wel erger: veel mensen horen je verhaal, maar het doet niks met ze.

Op z'n Koreanders

Communicatie met persoonlijkheid is ook: communiceren met effect. Verbinding maken met de mensen die je wil bereiken. Dat betekent scherpe keuzes maken; wat past wel en wat past niet bij je merk? Wat moet je communicatie gaan doen voor je merk? Welke doelgroep wil je winnen? En hoe deel je je verhaal met de wereld? Grote vraagstukken. Worden we wild enthousiast van.

Strategisch plan nodig?

We reageren snel, beloofd. Zorgen we samen dat je doelgroep content is. En je hoort meteen wat we je verder kunnen beloven.

Kan je niet wachten? Bel Manon op 0613926434
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?