Suda Polwatte Gedera
Dieke de Boer
Matteo Sabbatini
Atida wil de nummer één online gezondheids- en welzijnsaanbieder zijn. Hoe? Door verschillende manieren aan te bieden om aan je gezondheid te werken. Van medicijnen tot drogisterijproducten tot gepersonaliseerde supplementen. Wij creëerden de merkstrategie, merkpersoonlijkheid en copy waarmee dit ambitieuze bedrijf de wereld gaat veroveren.
Wat je lichaam nodig heeft om gezond(er) te zijn kan met de jaren veranderen. Atida verandert met je mee. En om je heen. Zodat je altijd vindt wat jouw gezondheid nodig heeft. De merkstrategie haakt in op het veranderlijke, flexibele en persoonlijke. Waarin jij altijd het middelpunt bent. Het merk beweegt met je mee: Atida evolves around you.
Veel persoonlijker dan je gezondheid wordt het niet. Vertrouwen is dus belangrijk. Daarom gaven we Atida een vriendelijke persoonlijkheid met mega veel inlevingsvermogen. Eentje die je op je gemak laat voelen. Die veel kennis heeft maar altijd bescheiden blijft. Een beetje zoals je fijne huisarts of die vriendelijke apotheker bij je om de hoek.
Jaarlijks worden tijdens de prestigieuze Red Dot Awards prijzen uitgereikt voor het beste designwerk van internationale bureaus. In 2021 vielen wij in de prijzen. Samen met Resoluut en Atida. Onze samenwerking werd bekroond met een Red Dot Award in de categorie ‘Brand Design & Identity’.
Insert confetti-emoji.