Onze mensen trainen die van jou. Zo krijgen ook zij het helemaal in de vingers. Kan bij jullie, mag bij ons. Aantal deelnemers? Maximaal 12!
Schrijven is een vak apart. Dat leer je niet over één nacht ijs. Toch kunnen we je mensen wél de mindset bijbrengen. Benieuwd welke workshops we aanbieden? Je leest het op deze pagina.
UX writing is het schrijven voor een gebruikerservaring. Daarmee gids je je doelgroep door de app of web. Door je product dus. In deze workshop zoomen we in op UX writing in product design en gaan we aan de slag met de toepassing.
- Theorie (de basisprincipes)
- Praktijkvoorbeelden
- Slimme trucs en technieken
- 2 relevante opdrachten vanuit de kaders van jouw merk
Een brand voice is de stem van je merk. Daar consistent in zijn maakt je herkenbaar en betrouwbaar. Welke brand voice past bij de persoonlijkheid van jouw merk?
- Theorie (brand voice versus tone of voice)
- Praktijkvoorbeelden
- Slimme trucs en technieken
- 2 relevante opdrachten vanuit de toon van jouw merk.
Wat we onder short copy verstaan? Korte uitingen die de boodschap van je merk overbrengen. Of de aandacht van de lezer trekken. Van out of home-posters tot social inhakers.
- Theorie (aanspreken van ratio of emotie)
- Praktijkvoorbeelden
- Slimme trucs en technieken
- 2 relevante opdrachten vanuit de kaders van jouw merk
Woorden en beelden hebben impact. We vinden het belangrijk dat het werk dat de wereld ingeslingerd wordt representatief is en iedereen kan aanspreken. Tijdens onze workshop nemen we je mee in:
- Theorie (over diversiteit, inclusie, stereotypen & vooroordelen)
- Praktijkvoorbeelden
- Oefenen vanuit de kaders van jouw merk
Mail naar manon@mrkoreander.nl. Dan kijken we samen wat er te organiseren valt.