Jocelyn van Alphen
Lisette Job
Tobias van Geijn
Er was eens een nieuw hotel in het Duitse Neurenberg. Dat ons vroeg om hun merk uit de grond te trekken. Van de naam van het hotel tot de teksten op de shampoofles in de hotelkamer. We waren al begonnen voordat ze hun zin konden afmaken. En het eindresultaat mag er wezen.
In dit hagelnieuwe hotel in Neurenberg gaat ‘t om waar we allemaal zo naar snakken: tijd. Voor iets. Of voor niets. Gewoon om even lekker te zijn. En laat de Pomander nou net ‘s werelds eerste horloge zijn. Uitgevonden in, jazeker, Neurenberg. Een betere naam voor een hotel waar ‘t allemaal om de beleving van tijd draait is er niet.
De grenzen tussen privé en werk vervagen (looking at you, bleisure reiziger). We staan eigenlijk altijd aan. Bij Pomander pak je die welverdiende break. Om even niets te doen. Of juist datgene waar je maar niet aan toekomt. Jij bepaalt. Vandaar de pay-off: Find time.
Met een mooie naam en een stevige strategie, was ‘t tijd om het merk tot leven te wekken. We positioneerden de persoonlijkheid van Hotel Pomander als easy-going type dat geluk vindt in de kleine dingen - en anderen aanmoedigt hetzelfde te doen. Dat vertaalden we naar brand voice, die overal doorklinkt.
Je voelt het unieke karakter van Hotel Pomander in allerhande communicatiemiddelen: van pennen en onderzetters tot verjaardagskaartjes en shampooflessen. Merkbeleving tot op de vierkante centimeter.