Kleine wasjes, grote wasjes bij Claro

Branding

Wat als de autowasstraat niet alleen om de blinkende bolide draaide, maar om de mens erin? Bij Claro vind je het antwoord.

Aangenaam

"Hoi trouwens! Ik zet de nieuwe standaard in autowassen, waarbij alles draait om de mens in de auto. Met de autowasstraat als gezonde gewoonte om je goed te voelen. Een frisse kijk op de industrie, al zeg ik het zelf. Dat vroeg om een net zo frisse persoonlijkheid en stemgeluid. Daarvoor gaf ik Mr. Koreander een belletje. En die zetten het gas erop."

UX copy winkelwagen


De allemansheld

"De allemansheld: zo zou je me kunnen omschrijven. En da's ook precies wat Mr. Koreander deed. Ik weet van wassen en dat straal ik ook uit. Ik hou van mensen en kan me in iedereen inleven, of je nou een koekblik of een cabrio rijdt. Want die auto, zoveel boeit die me uiteindelijk niet. Tuurlijk moet-ie brandschoon de straat uitkomen, maar ik vind het veel belangrijker dat degene erin zich goed voelt. Je weet wel, dat gevoel van lekker bezig zijn. Daar doe ik het allemaal voor."

UX copy winkelwagen

Laat maar lekker draaien

"Ik hou de boel graag luchtig en weet altijd een verrassende invalshoek te vinden. M'n zelfverzekerde, gastvrije en frisse stemgeluid komt overal in de wasstraat terug. En daarbuiten ook trouwens. Speels, spreektalig en ongedwongen. Zo onderscheid ik mezelf van al die andere wasstraten. En krijg je bij mij vanzelf dat lekkere gevoel. Zodat ik je hopelijk vaker zie. Zou gezellig zijn!"

UX copy winkelwagen


Mr. Koreander

Jocelyn van Alphen

Sidekicks

Resoluut